Zaměstnanci, kteří na základě talentu plně využívají své schopnosti, tvoří pracovní “tým snů”.
Pomůžeme vám tyto osobnosti utvářet.
Taky jste možná viděli spoustu prezentací, kdy měl řečník všechno sladěné podle prezentačních pravidel. A ono to nefungovalo. A pak přišel na pódium někdo, kdo o vystupování na pódiu nevěděl nic a byl boží. Přesvědčivý a magnetický. Dostal vás. Jak to?
Vtip je v tom, že v prvním případě bylo prezentováno NĚCO a ve druhém člověk prezentoval SEBE. A skrze SEBE můžete ukazovat světu téměř COKOLIV. Jste autentičtí, a tím je vaše prezentace zpravidla velice přitažlivá pro publikum.
Nelze nekomunikovat. A každá komunikace je vždycky trochu hra. Proto pracujeme s technikami, které vás naučí tuhle hru hrát. Správně vyjádřit to, co máme v hlavě. Tak, abychom měli v souladu slova, emoce a celé tělo.
Na tomto workshopu budeme pracovat s takzvanými “komunikačními statusy”. Jejich pochopení vede účastníky k sebevědomější a autentičtější komunikaci. Také k rychlejším reakcím a k získání pozornosti.
Vezměte 5 lidí, se kterými trávíte denně nejvíce času. Zprůměrujte to a jste to Vy. To je dokázáno a mohou za to z velké míry tzv. zrcadlové neurony, které způsobují, že zčásti napodobujeme chování lidí kolem nás. Místo, kde trávíme s lidmi hodně času, je práce. Jsme přesvědčeni, že vztahy v práci jsou klíčem k tomu, aby člověk byl v práci rád a mohl žít spokojenější život. Kvalitní vztahy s sebou nesou i kvalitnější práci.
Naplánováno, skvěle. Nemůže se nic stát.
Ale může. A pravděpodobně se něco stane. Něco s čím jste rozhodně nepočítali. Je to tak skoro vždycky. To je život. Život je jedna velká improvizace. Abyste situaci zvládli, je potřeba na ni umět reagovat. Nenechat se vyvést z míry.
Umět improvizovat neznamená nevědět si rady, ale být skvěle připraven a podle aktuální situace tahat esa z rukávu. Improvizace je dovednost, která se dá naučit a trénovat. Je to podobné jako když se učíte řídit auto. A je to vlastně i podobná jízda.
Stát před lidmi a něco jim předávat je pěkná fuška. Kdo to zažil, tak tuší. Je těžká ta situace, kdy se snažíte, a přesto dostáváte signály, že to není ono. Že je to nuda. Klapání do mobilů, tužkou, prsty o stůl. Pozornost je ta tam.
Aby to fungovalo, je potřeba se o pozornost starat. Dobrý lektor má celou dobu pozornost na čtyřech místech. U sebe. U lidí, které lektoruje. U toho, co předává a u času.